суббота, 13 декабря 2014 г.

Газ для населення може подорожчити у 3-5 разів


Уряд обговорює питання підвищення ціни на газ для населення в 3 - 5 разів. Про це повідомив голова правління НАК Нафтогаз України Андрій Коболєв в ефірі 5 каналу.

"Зараз обговорюється план підвищення тарифів на газ... Зараз уряд розглядає можливість підвищення цін до обґрунтованого ринкового рівня. Паралельно з цим - надання субсидій саме тим верствам населення, яким це потрібно, у грошовому вираженні", - сказав Коболєв.

За його словами, зростання тарифів зменшить навантаження на бюджет і дозволить збільшити власний видобуток газу, підвищить енергоефективність, і буде важливим кроком на шляху зменшення корупції. "Зараз обговорюється справедлива ціна... Я думаю, що ми говоримо про підвищення цін в рази: від трьох до п'яти разів", - цитує главу НАК Українська правда.

"У тому разі, коли споживач не зможе платити повністю, різниця може бути компенсована субсидією", - підсумував Коболоев.

Нагадаємо, що черговий раз НКРЕ підвищувала тарифи на газ для населення в травні нинішнього року. Тоді тарифи на газ підвищилися більш ніж у 1,5 рази.

1 комментарий:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз володію бізнесом, який я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ОтветитьУдалить